Ocupantul acestui post va avea in principal urmatoarele responsabilitati:
• Identifica nevoile de formare la nivel de companie
• Pregăteste suportul de curs (manuale, jocuri de rol, studii de caz, exercitii, prezentări Power Point etc)
• Planifica, organizeaza si sustine sesiuni de training pentru angajatii companiei in functie de nevoile si cerintele identificate, in special in zona de comunicare si customer care
• Concepe si intretine permanent documentatia şi materialelele de instruire
• Evalueaza gradul de retentie al cursantilor si eficienta programelor desfasurate
• Cresterea performantei în servicii prin livrarea de programe specifice de dezvoltare profesională
Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
• Abilitati deosebite de prezentare si comunicare
• Experienta pe o pozitie similara de cel putin 3 ani
• Capacitate de adaptare rapida la un mediu de lucru dinamic si in continua schimbare
• Orientare spre performanta si rezolvarea problemelor
• Capacitatea de gestionare a conflictelor
• Disponibilitate pentru deplasari
• Limba engleza nivel avansat
• Cunoasterea programelor din pachetul Office ( avansat)
Beneficii:
• Posibilitatea de a lucra într-o companie multinatioanla
• Pregătire permanentă în domeniul de activitate
• Pachet salarial motivant