RESPONSABILITATI:
• organizarea evenimentelor si contribuie la realizeaza materialelor de prezentare si promotii (pliante, flyere, premii etc.);
• promoveaza imaginea companiei: conceptie amenajari sali;
• evaluarea si monitorizarea permanenta a competitiei;
• asigura relatia cu agentiile de publicitate si creatie, media si print
• negocierea contractelor cu furnizorii de servicii tipografice si de publicitate;
• dezvoltarea impreuna cu Managerii de locatii si si Managerii zonali a unei strategii de dezvoltare si atragerea a clientilor pentru fiecare locatie
• implementarea unui sistem de fidelizare a clientilor
• promovarea brandului si a imaginii companiei.
• respectarea standardelor si procedurilor companiei
• respectarea clauzelor de confidentialitate a informatiilor si de neconcurenta
• respecta normele de securitate a muncii si cele privind protectia muncii
• respecta prevederile mentionate in Contractul Individual de Munca, cele din Contractul Colectiv de Munca si Regulamentul Intern
COMPETENTE
• abilitati de comunicare, verbala si scrisa
• sociabilitate
• planificare si organizare
• capacitati de negociere si luarea deciziilor
• initiativa si atitudine proactiva
• flexibilitate si adaptabilitate
• orientare catre solutii si rezultate
CERINTE:
• studii superioare de specialitate: Marketing, Economice
• minim 2 ani experienta in domeniu
• bune cunostinte de marketing si publicitate
• limba engleza – nivel avansat
• cunostinte de lucru pe calculator: MS Office, MS Outlook